Kategorie: ZE SVĚTA, Závody a akce rok 2019

ISDE 2019 Portimao - Portugalsko

ISDE 2019 Portimao - Portugalsko Tak i letos na Šestidenní. Tentokrát do Portugalska, až do skoro nejjižnějšího a zároveň skoro do nejzápadnějšího cípu Evropy, na okruh "Algarve motosports park", nedaleko Portimaa. Tentokrát jedu s týmen KBS Unhošť populárním žlutým autobusem.

Tak i letos na Šestidenní. Tentokrát do Portugalska, až do skoro nejjižnějšího a zároveň skoro do nejzápadnějšího cípu Evropy, na okruh "Algarve motosports park", nedaleko Portimaa. Tentokrát jedu s týmen KBS Unhošť populárním žlutým autobusem a vyjíždíme v sobotu 2. listopadu. Zprávy a fotky budu zajišťovat především klubovým celkům níže, ale uvidíte i další fotky nejlepších jezdců světového endura.
Klubové týmy, kterým budeme fandit

- Neděle 10. 11. večer. Dnes natočil reporter týmu bakulfoto, Láďa Mikuš několik rozhovorů se závodníky i členy doprovodů těsně před startem Šestidenní. Na videjích je vidět značná nervozita u závodníků i očekávání skvělých výsledků u členů doprovodů.
Maruška Horst Adam Gotiš
Gabka Kamil Klára Radek
Marcel Filip Čipo Bakul
Kája

- Sobota 9. 11. Včerejšek byl hektický, proto dodělávám až dnes v neděli. Ale k včerejšku a nebo lépe řečeno k pátku večer. To jsem zastihl Gottbtos teamy při přípravě na zítřejší přejímku. Takže pár fotek z večera. V sobotu ráno slovenské týmy předávaly a tak jsem sobotní dopoledne strávil na přejímkách. Sotva jsem dodělal fotky z přejímek, uháněl jsem k týmu KBS, abych stihnul pozdní oběd a už jsme odjížděli na slavnostní zahájení do Portimaa. Fotky dělám dnes, v neděli. Zítra začínáme. Samozřejmě budu na startu a pak bych mohl stihnout dva testy nedaleko depa. Uvidíme. Fotky se budu snažit přidat zítra večer.

Večerní příprava na přejímku Přejímky slovenských týmů Slavnostní zahájení

- Pátek 8. 11. Dopoledne. Jak jsem již psal na facebooku, úspěšně jsem se akreditoval a už jsem konečně pořádně na internetu. Věřím, že od teď budou zprávy aktuálnější a fotek více. O trati se ví do teď jen minimum, známy jsou akorát souřadnice časovek a testů. Najížďáci jezdí v terénu jako diví a hledají tratě i spojovačky mezi nimi. Závěrečný motokros bude proti předpokladu trati asi 80 km od tud, zřejmě zde na okruhu a využije se patrně i asfaltu motokárové trati. Bude to zajímavé zpestření, podobně jako při 6D na Sachsenringu. Tým KBS předal motorky včera, viz obrázky. Všechny tři slovenské týmy předávají až zítra dopoledne. Fotky budou. Zíra ve čtyři odpoledne bude slavnostní zahájení. Fotky budou taky. Ještě ke zkušební trati. Mnozí hořekují, že na fotkách nevidí své oblíbence. Není to mým zaviněním. Zkušební trať je především od toho, aby na ní jezdci vyzkoušeli motocykly a jejich nastavení před odevzdáním do uzavřeného parkoviště. Je nelehké je tam zastihnout, protože neustále odjíždějí a přijíždějí. Podle toho, jak zkušební trať vypadá, můžeme tušit, jak bude vypadat okruh v terénu. Čekáme prach, vyjeté hrboly a volné kamení. Pokud dnes něco vyfotím, přidám.

- Čtvrtek 7. 11. Dnešek byl náročný. KBS se připravovali na přejímky, Gotišovci a Slovnafťáci šlapali testy a taky jsem všechny tři týmy zastihl na zkušební trati. Fotky mám, ale nemůžu je dát na internet. Ještě nemám internetové připojení, press centrum je stále uzavřeno a internet, který mám je přes telefon Ládi Krupičky. Fotky budou asi zítra. Večer absolvovali KBSáci přejímky. Z těch fotky mám, ikdyž omezeně.

Padock, z větší dálky Zkušební trať 2 Přejímky týmu KBS

- Středa 6. 11. večer. Zdravím všechny příznivce Endura ze vzdáleného dějiště letošní Šestidenní, z automobilového a motocyklového okruhu nedaleko portugalského Portimaa. Po skoro třídenní cestě jsme konečně v pondělí večer dorazili do cíle. Lépe řečeno, před brány závodního okruhu. Až teprve po asi hodinovém vyjednávání jsme byli vpuštěni do padocku. To jsme ještě nevěděli, kde bude naše místo a tak žádné veliké vybalování. Po nějakém tom kalíšku, zmoženi po útrapách z cesty, jsme ulehli. Ráno moudřejší večera. V úterý ráno, asi okolo deváté už jsme znali naše umístění v depu, přestěhovali jsme se a zaháji stavbu šapita. To znamená stanů v nichž je zázení pro nás lidi, kuchyně a jídelna i technické zázemí, kde si závodníci chystají motorky. Zatím co mistr kuchyně Jarda Brdička se svou paní začali ihned připravovat něco k obědu, závodníci vyrazili šlapat první kilometry testů. Do teď píšu o týmu KBS Unhošť, se kterými jsem tady přicestoval. V odpoledních hodinách přicestovaly postupně výpravy Gottbros týmů a k večeru i kompletní výprava Slovnaft týmu. Takže večer už jsme v padocku byli všichni.
- Ve středu, což je dnes už všichni pilně pracují na motorkách a střídavě šlapou testy. Ještě něco o okruhu. Nádherný sportovní areál ve kterém už od včerejšího rána burácejí superbiky. Obrovské parkoviště před boxy se pomalu zaplňuje přijíždějícími kamiony i karavany jednotlivých výprav účastníků Šestidenní. A na trati, kterou z depa vidíme v dáli se prohánějí motokáry. V okolí, na blízkých kopcích jsou nachystány hned čtyři tratě testů pro Šestidenní. Prostě dokonalé využití sportovního areálu. K večeru Jsme poprvé vyrazili na zkušební trať. Gotiši i Slovnafťáci šlapali testy. Mám problémy s internetem, tak uvidíme, kdy zase bude něco nového. Ještě nejsem akreditován, press centrum je zavřeno. Uvidíme zítra.

Seznámení s depem Zkušební trať

print Formát pro tisk

Komentáře rss

Přidat komentář >

Nebyly přidány žádné komentáře.